lunes, 22 de marzo de 2010

Garrase enantes al mentirosu qu'al coxu (Un llar social,o un llar priváu)



Ye más que simpatico comprobar qu'esti señor ye propietariu de un llocal de 95 metros utiles y de 9 metros de patiu, na cai Decanu Prendes Pando numberu 11 baxu, que casualmente se correspuende colo que ye'l llar d'Andecha, o'l llar social del Ensame Sidreru y d'otres munches asociaciones.

Esti señor que mercó esti llocal (nel 2007), dellos meses enantes incluso que'l chigre abriese les sos puertes a la xente alló por el 8 de Marzu de 2008. El llocal tienlu comu propiedá ganancial cola esposa Maria del Carmé Pérez Antolín.

Pero lo pior de too ye qu'esti señor venía a cobrar tolos meses la renta d'un llocal que yera propiedá d'élli y que xustificabase pa nun asegurar al trabayaor, con que'l llocal nun daba pa pagar tolos gastos del mesmu. Que della xente tuvo echando un gabitu pa iguar el llocal, enantes d'abrir, creyendo que'l llocal yera d'alquiler y los que lo ficieron desgraciadamente tuvieron trabayando pal "ingles" o pal Marqués que bien a ser lo mesmu. Hai que tener poca vergoña y muncha cara que ye lo que tien esti señor por nomalu de dalgún mou.

Pa que quede nidio comu siempre qu'equí solo publicamos información que puea comprobase. Invitamos a la xente a que pase pol rexistru la propiedá numberu 6 de Xixón que hai nel pasadizu de Begoña, y ellí podran facese colos datos que lo confirmen.


«He sido en todo momento, a lo largo de treinta y dos años bien colmados de militancia obrera, partidario del desarme de los odios entre militantes de todas las fracciones; y lo he sido de la mejor manera que se puede serlo: prácticamente, con el ejemplo de los propios actos públicos y privados… Y teóricamente, en el terreno doctrinal o táctica, la conciencia no me acusa de haber utilizado jamás la prensa o la tribuna para la denigración personal de los hombres o el desdén insultante de las ideas ». Eleuterio Quintanilla


No hay comentarios:

Publicar un comentario