domingo, 7 de marzo de 2010

Espublizastur "con tufu a sidre" o sovenciones y sidre axampanáo


Pue consultase na paxina 15961 del Bopa de 9 - VIII - 2007, comu'l "editor" Marcos Abel Fernández Marqués sacó 3768 euros de sovención pa reeditar el llibru con tastu a sidra de Lluis Nel Estrada y na paxina 15966 del mesmu Bopa 3000 euros má poles páxines n'asturianu de la revista la Sidra.

Na páxina tamíen se pue consultar otres sovenciones que pidiere y nun-y dieron (prubín):

"Sidra nel platu" de Bada, "100 sidres" de VV. AA, "La sidra nel arte general de granjerías" trad de la obra de Fray Toribio de Santo Tomás y Pumarada, "La sidra" de Lucía Blanco Zapicón Montes, "Vocabulariu de la sidra y la manzana" de VV. AA, "Del movimientu nacional a la nación constituyía" de Miroslav Horch , " La nación asturiana" de Carlos Blanco.

La tautica d'esti señor ye bien nidia, yo presento una montonera de proyeutos pa que me los sovencionen y lluego los que nun me paguen nun los espublizo y los que me sovencionen son los que saco a la cai.

Esto amás ta facilitáo pola política de sovenciones al asturianu del PSOE, que permite-yos que namás tean que presentar un capítulu del llibru pal que pidas les perres y lo dicho si hai mantega dempués terminase'l llibru, sinón a la papelera y a otra cosa.

"Madre, yo al oro me humillo,

Él es mi amante y mi amado,

Pues de puro enamorado

Anda continuo amarillo.

Que pues doblón o sencillo

Hace todo cuanto quiero,

Poderoso caballero Es don Dinero."

No hay comentarios:

Publicar un comentario