domingo, 28 de marzo de 2010

2011 vs 5100 una odisea de la sovención


" Axuntando y atropando, axunte un zurrón de queixu,
ya'l llunes pela mañana fuime véndelu al Infiestu"


La empresa Espublizastur SL, vien d'algamar otra nueva sovención pa siguir cola so "función social". Nesti casu tratase de la obra " Exiliu Asturianu (1937-1939) del historiador y escritor gallegu, responsable d'Infoasturies, paxina de la empresa Espublizastur S.L , y miembru de la nueva xunta executiva d'Andecha Astur, na estaya de comunicación Antonio Martínez Fernández.

De xuru que hai quien dira que nun importa un res que se pida sovenciones y menos qu'eses sovenciones seyan pa favorecer a los de casa. Pero esi ye'l mesmu "razonamientu" qu'emplega la FSA pa caltener los sos chiringuitos y comprar voluntaes

Prestaríamos enforma qu'esta xente fuese capaz de desplicamos, comu ye que la mesma organización que caltíen l'apartheid llinguísticu n'Asturies, da montoneres de perres pa espublizar llibros, que les más de les vegaes terminen durmiendo'l suañu los xustos nos sotanos de cualaquier conseyería.
Nós camentamos que'l PSOE podra ser munches coses n'Asturies pero cuandu lleven 30 años mangoniando Asturies, bobos nun paez que seyan o polo que paez menos que los demás.
Lo dicho Roma nun paga traidores y la FSA tampocu, asina que cá cual que saque les sos conclusiones.

Ya'l 2011 n'Asturies rodarase la mesma película, munches estrellines y dengún argumentu, resultáu la enesima repitición del díi la marmota.

"El hombre-organización ha perdido su capacidad de desobedecer, ni siquiera se da cuenta de que obedece. En este punto de la historia, la capacidad de dudar, de criticar y de desobedecer puede ser todo lo que media entre la posibilidad de un futuro para la humanidad y el fin de la civilización" Erich Fromm


Enllaces pa consultar:

http://www.asturias.es/bopa/2009/08/27/2009-19654.pdf



No hay comentarios:

Publicar un comentario