viernes, 26 de marzo de 2010

Acorraláu ya'l circu los "muchachos"

L'Ensame de Trabayaores Asturianos Jose María Martínez tenía decidío pasar a un segundu planu nel conflictu llaboral del chigre l'Ayalga, al entender que cola conciliación xudicial taba resuelto y que dibemos a dedicamos a siguir na llucha social, n'Asturies, dende otros frentes.
Pero ente les amenaces, presiones y bilordios que vien soportando'l trabayaor de militantes d'Andecha Astur, que nun solo nun abocanaron depúes del alcuerdu, sinón que tan yendo a más, queremos facer publicu'l nuesu enfotu y compromisu de siguir xixilando, asperamos pol bien de toos que nun mos tengamos que ver forciaos a tornar a l'ación. Si quieren guerra van tenela y va ser pior pa ellos, porque esta vegada nun vamos facer prisioneros.

Asina que güeyu, cualaquier cosa que-y pase a esti trabayaor, facemos direutamente responsable al señor Fernández Marqués y los sos "muchachos". Dende lluegu que nun espatuxen muncho, qu'igual entovia va toca-yos la sorpresa del güevu kinder, asina que queden avisáos.

" ...Nunca nos comunicaremos si nosotros hablamos un idioma y él otro. Nos dedica el lenguaje de la violencia, mientras nosotros nos desgañitamos en pobres razonamientos pusilánimes, imaginando que va a entendernos. Aprendamos a hablar su lenguaje. Si se expresa con un fusil hablémosle de fusiles. Sí, digo esto: si no comprende otro idioma que el del fusil, tomad un fusil, si no comprende más que el idioma de la sogas, tomad una soga. Si realmente queréis establecer una comunicación real, no perdáis el tiempo hablándole en una lengua que no entiende. Hablad su lengua. "

Malcom X

No hay comentarios:

Publicar un comentario