domingo, 21 de febrero de 2010

Fernán que diferencia ente lo qu'escribes y lo que faes II


Ye una pena que lo que dalgunos llamaís autoxestionase, seya namái que'l procesu ellaboráu y diseñáu por delles persones pa tener a la organización Andecha Astur amarrada de pies y manes nel tema políticu, emplegando el control total que tienen sobre le perres de la organización.
Cualquier paisanu medianamente seriu dempués de ver la collecha recoyida, productu de lo que dalguna xente taís semando dende cuantayá, marcharía pa casa y dexaría pasu a dalguien que tea dalgo estremao que dicir y otra forma de facer les coses.
De dalgunos comu tú ya vemos lo que se pue asperar, la lliquidación de cualaquier esperanza de que se puea construyir nel presente o nel futuru un proyeutu políticu
seriu al serviciu les necesidaes del pueblu trabayaor asturiano.
Esti país nun se pue permitir por más tiempu remores comu tú, estrozando tolo que toquen y que tien que recurrir a los xuzgaos españoles, pa iguar xudicialmente lo que nun son a resolver politicamente por incapaces. ¡Marcha-y pa casa y aprender a tocar!
"Vamos dexar de vivir de gaita sidra y tambor,de la Santina na cueva y de castros baxo’l sol. Óyense voces falando de pueblos y llibertá,de roses llorando espines,de palombes y un riscar."
Andres Solar

No hay comentarios:

Publicar un comentario