domingo, 21 de febrero de 2010

Andecha Astur ¿Ún partíu piquiñu? o Andecha Marqués ¿Una gran familia?

Conceyu nacional el sábadu 27 de febreru


El sábadu 27 de febreru de magar les 10'30 hores nos llocales de la CSI en Xixón
Andecha Astur va cellebrar un conceyu el sábadu 27 de febreru al que ta convocada la militancia de cara a aldericar sobre la estratexa y la llinia polítiques a siguir no sucesivo. El Conceyu ye de calter nacional, poro ta convocada a participar tola militancia de tolos conceyos d'Andecha Astur.


Andecha Astur aconceyaran esta selmana que vien, pa ver el mou de siguir fundiendo les perres qu'obtienen de los impuestos de tolos asturianos al travies de les sovenciones que-yos conceden los sos collacios del PSOE.

De xuru que tendran tiempu nel conceyu p'aldericar sobre los otros temes de l'actualidá de la "muerganización referencial del nacionalismu asturianu" o seya la perdida xudicial de les sigles d'Andecha Astur, o'l siguiente xuiciu que tienen, nesti casu pol despidu improcedente al trabayador del so llar social.

Lo que nun podemos asperar ye que haiga naide nesti momentu dientru d'esta organización, que tea la valentía y la honestidá necesaria p'aparar la carrera facía la destruición a la que-yos ta conduciendo la necesidá de defender los negocios privados del Clan Marqués.

Pero desgraciamente ye un mal mui común nesta Asturies de güei, el entemecer los intereses privados de dellos personaxes colos necesidaes coleutives de la sociedá.



Ya nun voy a les andeches
Porque nun tengo mesories
Prestarásme tú les tuyes
Y coyeremos a soles.
Los mozos d´aquesta andecha
Vienen a nun valir nada,
Porque nin canten, nin riflen,
Nin salen a la cuayada.
Fuiste a la siega y viniste,
Nun me truxiste gordones
En viniendo les castañes
Maldita la que me comes.
Segador que tas segando
Debaxu de la borrina,
Si nun corta la guadaña,
Saca la piedra y afila.

No hay comentarios:

Publicar un comentario